شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Fri 3 May 2024
    برای اطلاع از تعرفه هزینه تبلیغات در باشگاه خبری فراساحل با ما تماس بگیرید
    جهت انتشار رایگان اخبار فعالیت های شرکت خودتان در حوزه صنعت فراساحل با ما تماس بگیرید
    باشگاه خبری فراساحل؛ مرجع تخصصی انتشار اخبار صنعت فراساحل ایران و جهان
Breaking News
خبر عمومی سه شنبه ۱۶ دی ۱۳۹۳ ، ساعت ۱۷:۳۸:۳۹

با حکم وزیر نفت
شورای مرکزی HSE "سلام" در صنعت نفت تشکیل شد
باشگاه خبری فراساحل: بیژن زنگنه در حکمی خطاب به معاونان و مشاوران خود از تشکیل شورای مرکزی HSE "سلام" در صنعت نفت خبر داد. به گزارش باشگاه خبری فراساحل و به نقل از سایت شانا، وزیر نفت به منظور تنظیم سیاست‌ها، پیشنهاد مقررات و آیین‌نامه‌ها و ایجاد هماهنگی‌های لازم در امور سلامت، ایمنی و محیط زیست در سطح صنعت نفت، به استناد بندهای الف-٣ و الف-٤ ماده ٣ قانون وظایف و اختیارات وزارت نفت مصوب اردیبهشت ماه مجلس شورای اسلامی، دستور به تشکیل شورای مرکزی HSE "سلام"را داد. رییس شورا که از سوی وزیر نفت تعیین می‌شود، مدیر کل بهداشت، ایمنی و محیط زیست وزارتخانه (دبیر شورا)، بالاترین مقام مسئول HSE "سلام" در هر یک از چهار شرکت اصلی، ریس سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت، مدیرکل آموزش و تجهیز نیروی انسانی، ٥ نفر از مدیران و کارشناسان ارشد آگاه به مسائل "سلام" با انتخاب وزیر، مدیرکل روابط عمومی وزارت نفت و رییس سازمان حراست و یا نماینده وی شامل ترکیب شورای مرکزی HSE "سلام" صنعت نفت هستند.

این شورا می‌تواند جهت انجام مشورت‌های لازم از کارشناسان و مدیران صاحب‌نظر نیز برای حضور در جلسات خود دعوت به عمل آورد. ریز وظایف شورا در چارچوب ترسیم شده و در این شیوه‌نامه از سوی خود شورا تنظیم و برای تصویب به وزیر پیشنهاد می‌شود. تشکیل و فعالیت این شورا نافی مسئولیت‌های شرکت‌ها و واحدهای عملیاتی ذیربط در سطح صنعت نفت نبوده و این شورا فقط به عنوان کمک کننده به واحدهای عملیاتی و در سطح سیاستگذاری اقدام می‌کند و در هر صورت مسئولیت کامل ایمنی و کلا سلامت در هر مورد با واحدهای عملیاتی خواهد بود.


  کد خبر : 229
  ارتباط با سردبیر : info@opc.ir
 

توجه :

در زمینه‌ انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است :
  • لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «OPC» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • «OPC» از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
اظهار نظر در خصوص این خبر :